Zarejestruj się lub przypomnij sobie hasło
Rejestracja Przypomnij hasło

Znajdź studio w Twoim mieście lub skorzystaj z listy studiów

Wybierz jeden z punktów

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
INFOLINIA

9:00 - 17:00

Pn - Pt

Strona główna / AGD w kuchni / AMICA / AMICA Superbrands 2014/2015

AMICA Superbrands 2014/2015

Ulubione0

Marka Amica została uznana za jedną z najsilniejszych marek na rynku polskim i w związku z tym została wyróżniona tytułem Created in Poland Superbrands 2014/2015. Międzynarodowa organizacja The Superbarnds Ltd. od ponad dwudziestu lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki funkcjonujące na rynku.

amica.pz

Tytuł Superbrands Created in Poland 2014/2015 przyznano Amice na podstawie jednego z najszerszych badań konsumenckich w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych na polskim rynku z każdej badanej kategorii.

Amica wyróżniona jako marka stworzona w Polsce, jest obecna w domach Polaków od lat. Jak pokazują badania, niemal połowa Polaków zapytana o sprzęt AGD, automatycznie odpowiada „Amica", a znajomość marki deklaruje ponad dwie trzecie dorosłej populacji Polski. Created in Poland Superbrands 2014/2015 jest dla firmy wyrazem najwyższego uznania.

Kolejne generacje coraz bardziej zaawansowanych technologicznie produktów cieszą się uznaniem klientów nie tylko w Polsce, ale w całej Europie. Amica wciąż się rozwija i pojawia na coraz to nowych rynkach. Jej wartość wzrasta, a grono użytkowników sprzętu AGD z logo Amica nieustannie się powiększa.

Organizacja Superbrands powstała w Wielkiej Brytanii w 1984 roku i obecnie działa w 87 krajach. W Polsce funkcjonuje od 2004 roku. 

Zobacz również

Amica Dream Wash. Zaprasowani? Czas na nową pralkę!

Amica Dream Wash. Zaprasowani? Czas na nową...

Dba o ciebie Pomyślmy ile czasu spędzamy dziennie na prasowaniu. Nawet jeśli poświęcamy na tę...

Amica IN. Stylowa oprawa z inteligentnym wnętrzem.

Amica IN. Stylowa oprawa z inteligentnym...

Inspirująca, innowacyjna, inteligentna - tak w trzech słowach można określić nową,...