9:00 - 17:00
Pn - Pt
Naszą najnowszą kuchnię - meble, sprzęty, a nawet kolory ścian - zazwyczaj wybieramy z dużym zaangażowaniem, dokładnie analizując wszystkie detale. Aranżujemy ją bowiem na co najmniej kilka lat. Kto zatem decyduje o jej wyglądzie - wyłącznie my sami, a może na naszą decyzję ma wpływ także opinia profesjonalisty albo naszych pociech? Czy bliskie są nam innowacyje rozwiązania? Marka Hotpoint postawnowiła to sprawdzić i w najnowszym badaniu* zapytała Polaków o to jak projektują to jedno z najważniejszych pomieszczeń w ich domu.
Projektant mile widziany ale...
Według badania można wnioskować, że Polacy ufają swojemu gustowi, ponieważ dominuje wśród nich podejście do projektowania we własnym zakresie - taką odpowiedź wskazało ponad 40% ankietowanych. Co piąta osoba deklaruje, że zdarzało im się aranżować to miejsce indywidualnie, a czasem z pomocą profesjonalisty. Natomiast tylko 5% badanych zawsze korzysta z usług architekta.
Dzieci mają głos
Według badania, przy projektowaniu kuchni bierzemy pod uwagę także opinie naszych dzieci, szczególnie tych nastoletnich. W dużym stopniu uwzględnia ją niemal co 5 ankietowany, co 3 w umiarkowanym i 11% badanych w małym. 6% w ogóle nie bierze jej pod uwagę, a 14% stwierdziło, że ich dzieci nie interesują się tym tematem.
Otwartość na innowacje w kuchni
Jak wynika z badania, Polacy, urządzając swoją kuchnię, coraz chętniej sięgają po innowacyjne rozwiązania. na pierwszym miejscu brane pod uwagę są innowacje "ekologiczne" takie jak sprzęty oszczędzające energię oraz wodę (74%) oraz ich cicha praca (61%). Na następnych pozycjach znalazły się urządzenia "nowoczesne" - tutaj wiodącym sprzętem okazała się lodówka z technologią No Frost (53%). Prawie co drugi Polak chętnie stałby się także posiadaczem piekarnika z podwójnym termoobiegiem powietrza, umożliwiającym równomierne pieczenie potraw (48%) oraz lodówki z technologią spowalniającą proces stworzenia żywności. Zmywarkę, która sama neutralizuje nieprzyjemne zapachy wskazało 39% ankietowanych. Natomiast co 3 badany sięgnąłby po takie innowacje kuchenne jak: automatyczne wyłączanie płyty grzewczej (38%), specjalny cykl czyszczenia parą lub pyrolizą (36%) czy blokada uruchomienia płyty grzewczej (34%).
Większą otwartość na innowacyjność kuchni można zaobserwować wśród kobiet oraz osób najmłodszych.
Innowacyjne sprzęty są już dostępne!
Jak pokazują wyniki badania, Polacy są otwarci na innowacyjne rozwiązania. Dlatego projektując swoje kuchnie powinni przyjrzeć się bliżej, np. sprzętom marki Hotpoint. Na przykład piekarniki z systemem Dual Flow zapewniają równomierną dystrybucję ciepła wewnątrz urządzenia, co sprawia, że pieczenie staje się prostsze i szybsze. Natomiast lodówki z funkcją Active Oxygen pozwalają utrzymać świeżość produktów nawet przez 9 dni od dnia zakupu. Jedną z niemal niezbędnych funkcji urządzeń marki jest także blokada uruchomienia np. płyty grzewczej czy zmywarki.
*Ogólnopolskie badanie ilościowe realizowane techniką CAWI - przeprowadzone wśród członków społeczności badawczej Zymetrii. Realizacja badania: 04.02.2016 - 07.02.2016 r. Polacy w wieku 25-50 lat, N=370
Więcej informacji o produktach i marce Hotpoint na stronie www.hotpoint.pl
Nasze strony używają cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień w przeglądarce. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
|